Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är de bästa i universum. Ville bara säga det. Okej, kort presentation nu då... Min mamma heter Eva Igemo, är 51 år gammal, jobbar som ekonomiassistent på Öhrlings pwc. Min pappa heter Micael Oscarsson, är 49 år gammal och jobbar som hissmontör. Mina föräldrar är inte gifta, men lever ett lycklit liv ändå. Mina föräldrar är seriöst såna man vill ha. Några man kan prata om nästan allt med, är sällan sträng mot den(om man inte gjort något dumt förstås), bryr sig och älskar en i vått och torrt. Och likaså älskar jag dem. För som jag sa. De är världens, nej, universums bästa föräldrar. Love you guys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0