Sitting here for myself, wondering where the time went

Hallå alla mina sötnosar! Nu är jag tillbaks igen efter sommaren då jag haft lite av ett blogguppehåll(typ!). Men nu är jag som sagt tillbaka för att blogga som aldrig förr... Ne skämta bara... Men jag har lite planer nu framöver angående bloggen. Jag hade tex. tänkt skaffa lite ny design, lägga upp lite bilder från i sommar bl.a. från England(Men de kommer i olika inlägg).

Just nu sitter jag iaf här med min kopp te och väntar på att en viss installation ska bli klar:P Känner att den här veckan é lite mellanvecka, efter sommarlovsdelen med mamma & pappa, och innan sommarlovsdelen då jag kanske åker in till stan ena dan, kollar på bio andra dan... Kanske lite svårt att förstå, men hur som helst är detta min "mellanvecka"/"relaxvecka"/"hemmavecka" (vad man nu vill kalla det;P).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0