Lovley lördag

Hej alla sötisar! Idag har varit en strålande dag(även om jag dock inte var på mitt bästa humör stor dela av dagen, pga tidig uppgång... 9.40(tidigt för mig)). Hur som helst har jag och min kära famlij varit ute på landet för att fixa lite småsaker. När vi väl var där passade vi på att fika lite med grannarna. Och god fika var det. Senare åkte vi till Danderyd för privata anledningar jag helst inte vill prata om. Efter det drog vi hem för att käka "middag a la havets läckerheter", innan Kevin med familj kom över... Men jag måste säga att jag uppskattade den här dagen med mycket solljus, skratt, och lite till^^



Inget gör en så glad som lite solsken




Åååh... Min älskade lillebror, även du lyser upp min dag♥


Hemmaodlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0