Älskar dig kusin

Hej allihops! Hörni jag vill berätta för er om en person som stått mig nära hela mitt liv(eller ja, enda sen hon föddes). Såklart är det min kära kusin Malin jag snackar om. Tänkte precis på henne när jag kollade igenom min gamla blogg och hittade några bilder som väckte många härliga minnen som vi två delar. Vi två är och kommer förhoppningsvis alltid attstå nära varandra. Och det är nog det som är bäst. Att vi kommer fortsätta skapa minnen tillsammans. För du betyder för mig vad ord inte kan beskriva<3



I <3 U Malin


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman<3


Fasen vad roligt vi har haft genom alla dessa år


Snygga tillsammans i vått & torrt


Älskar dig, tillsammans bildar vi ett hjärtra<3


Kommentarer
Postat av: MALIN'

Love you to babe, om det är något är det bara att ringa, du vett att ja finns för dig! <3

2010-11-16 @ 20:19:56
URL: http://malinhenningsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0