Love

Tjena, tjena! Gud så glad jag é att allt det här med "Love Stockholm 2010" é över. Pappa föreslog förra veckan att jag skulle dra in till stan och kolla in alla dess aktiviteter... Men istället så svarade jag bara honom lite skämtsamt med att "Det påminner mig bara om att jag vill ha pojkvän". Han skrattde bara och gick ifrån... Men sanningen är att jag faktiskt vill ha en pojkvän. För just nu känner jag mig bara ensam. Jag menar jag har ju mina vänner... men ibland känns det som det inte är tillräkligt. Jag tror att en pojkvän skulle vara den perfekta medicinen för det. Men det är inte den enda anledningen. Det finns flera. JaJa... Det är väl bara att vänta och se:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0