Pluggeliplugg

Hola! Studerande student sitter framför sin dator och studerar. Ja, jag pratar om mig. Sitter och skriver på min platsanalys av Nederländerna som jag har redovisning av imorn. Shiiit, vad jag känner att mitt liv går till plugg nu för tiden. Hinner knappt läsa, even though I want to. Sad! Hursom, en dag närmare allting som står på listan av vad som komma skall. Längtar! Ska fortsätta plugga nu i min nya student 2014-tröja. Måste bara berätta! Fick, som ni kanske såg, min studentmössa med tillhörande artiklar igår. Wihoo! Superkul! Haha, nej nu ska jag sätta min jobbande hjärna i arbete igen. Kram.
 
Bild från tidigare idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0