Last year as a teen :(

Jahapp, då var man nitton då. Last year as a teenager.  So, so sad:( Har tagit det lugnt idag med la familia. Sovmorgon med frukost+presenter på sängen... Bath (Thailändska pengar), presentkort på nagelsalong och regnponcho. Därefter chillade vi lite men drog senare till Sickla köpkvarter för att införskaffa några av de sista sakerna inför min resa. Kan inte fatta att jag åker om mindre än en vecka! Kvällen avslutades med god mat och mer chill. Dock firades jag ju igår med Malin & Co. på Jimmys Steakhouse. Var super mysigt och supergod mat (kan rekomenderas) och vi hade suuupertrevligt, as always. SÅ jag är nöjd med min dag. Imorn blire chilldag. Tänkte städa, kanske dra ner till Farsta och göra några ärenden, kanske tränar. Får se. Men nu ska jag se film och sen sussa, så god natt på er alla. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0