"Håll för öronen för här kommer mitt vårskrik" –Ronja Rövardotter

Hej på er alla härliga människor! Idag är jag glaaad. Det är vååår, jag är leeedig och om tjugo minuter så drar jag härifrån för en härlig helg med härliga människor i Sigtuna. Yes, that's right, jag ska på läääger med kyrkan. Detta läger är dock lite speciellt då det är ungdomar från alla Stockholms församlingar och inte bara från Farsta. Ska bli sjukt kul! Så nu sitter jag här med allt i väskan och redo att dra. Har till och med skorna på, haha... SÅ taggad är jag på att få dra iväg;D Så som ni kanske förstår så blir det inte så mycket blogg i helgen. Ville mest checka in och säga "Hej!" innan jag drar. Ha en trevlig helg allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0