Flummig natt

God morgon! Medan stadens invånare börjar vakna till liv, så sitter jag här framför datorn och kämpar mot sömnen. Jag har nu varit vaken i 24 timmar i sträck. I made it! Min sitta-uppe-sent-kompis Erik har för tillfället lagt sig för att få några timmars sömn. Om ca fyra timmar så bär det dock hemåt för mig, så att jag kan sova några timmar innan vi(familjen) ikväll ska gå ut och äta middag med Malin & Co. för att fira att jag fyller 19år imorn. Tänk att detta är min sista dag ever som 18-åring. Helt sjukt! Well, ska försöka hålla mig vaken nu, hej så länge.
 
Min snapchat-bild till Elin kl 5 nånting, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0