En stund av nostalgi

Hej på er! Sitter som vanligt här i mitt rum och spenderar tid åt lite allt möjligt. Men jag har nu suttit en stund och kollat igenom min blogg från början till slut. Tänk att jag snart har haft denna blogg i hela fyra år! Helt crazy! En annan sak som är helt crazy, är hur jag kan se hur mycket jag har vuxit under dessa år. Inte så mycket på ytan kanske, men här och där kan man se glimpsar av vad jag var inne i för "fas" just då. Kan även se mig själv med vänner som ej längre står mig så nära som de en gång i tiden gjorde, vilket jag sörjer lite över. Men mycket lycka är vad som dominerar bloggen även om det vid tider även har passerat vissa dystra dagar. Tror nog att jag är en av få ungdomar idag som aldrig har hamnat i en svacka av lätt deprition eller trubbel. Har alltid hållt migsjälv på glädjens bana trots motgångar, vilket såklart har format mig till den jag är idag. 
 
Den ultimata trion- Jag, Malin och Linnea
 
 
Då vi fortfarande var vänner... :(
 
 
Språkresa till Torquay
 
Lite ego-bilder...
 
 
Du var alltid min Elus, haha...
 
 
Hammarby forevver!
 
 
Klassiska minnen
 
 
...och såklart min alltid bästa kusinvitamin, Malin
 
 
 ...OCH den evgit possitiva energin (y)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh alltid roligt med gamla minnen :)

2014-03-12 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0