Bra dag, rolig kväll

Heeeej kompisar! (Haha, standrad-replik nu för tiden) Jag har haft en ypperligt bra dag, med ett härligt väder, mycket lycka och en aning tur. Dagen började med att jag hade lyckan att åter få se mitt matkort, efter att jag glömde den på lunchresturangen där jag åt i går. Tur så var det någon som hade hittat och lämnat in den. Sedan begav jag till skolan för att skypa med ungdomar i Egypten som har gjort liknande filmprojekt som vi gjorde för nån vecka sen (se video nedanför). Superkul! Därefter lunch på Subway:) På hemvägen blev jag lycklig som alltid, då jag såg "min vagn" (IDA) åka förbi på perrongen. Eftermiddagen spenderades med allmän tidsfördriv. Och nu så sitter ja här i Vårfrukyrkan på KyrkLAN. Haha, yes, ni läste rätt. JAG medverkar på ett LAN. Fredde höll på att tappa hakan då han hörde det, haha. Så nu sitter man här vid sin dator, bredvid ett gäng spelglada människor. Hemgång om 12 timmar, hehe... Kommer vara död vid det laget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0