Inte min dag!

Seriously NOT my day today! Vill ni höra? Inte! Här kommer det iaf... Imorse, missade bussen- SL har visst ändrat på tidtabellen så att bussen nu går tre minuter tidigare än innan. Kommer till skolan halkar och vrickar till foten :( Sen var det något emellan som jag nu inte kommer ihåg, hehe. Och sist, nu... Skulle ner till bussen för att bege mig mot kyrkan, halkar- igen. Landar denna gång på en mindre rolig planyta, nämligen geggig lera. Mmmmmysigt! Så nu är jag påväg till kyrkan med vad som känns som en geggig blöja vid baken. Inte speciellt roligt. Hoppas ni mina kära läsare har haft en bättre dag. Kram. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0