"Slalom. Slalom Baby." - Sid (Ice Age)

Hej! Idag har min dag bokstavligen flygit fram, just för att jag flög ner för Rommes backar, höhö. Nej, men jag har haft det rejält med kul tillsammans med Elin och Emma idag. Vi har åkt runt och larvat oss både i backarna och i liftarna, vilket vi tyckte var jättekul såklart. Vi spenderade tex. den mesta sittliftartiden med en schlagerlåt eller två (framförallt ABBA-låtar), haha. Men även om jag hade sjukt kul, så tror jag att min kropp inte tyckte samma sak, för jag sitter nu här med ont i halsen, hes röst, och en täppt näsa. Dessutom så har jag knappt någon ork kvar i kroppen. Så jag har beslutat att morgondagen spenderas hemma i sängen. Men, jag är som sagt väldigt glad att jag hängde med idag iaf. För nu har jag ännu fler härliga minnen från en härlig dag att senare kunna blicka tillbaks på. 
 
Såhär glad är jag klockan fem på morgonen
 
 
Rommes nya gangstergäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0