Kom hem med sjukdom :( *Suck*

Hej allesammans! Förlåt att jag har dissat bloggen denna vecka. Men sen jag kom hem i måndags morse så har jag hunnit med tre saker. Gå och se Bajen spela fotboll, vara sjuk och idag besöka sjukhus där de mer eller mindre konstaterade att jag har blivit smittad av salmonella. Jupps. Jääättekuuul nu när allt roligt händer som man tyvärr missar. Men, förhoppningsvis är det värsta över, har bara ont i magen och lite diareé... Hoppas det går över snabbt. Kommer snart lägga upp lite bilder från Thailand... Är inte på humör just nu. Men ni får hålla ut. Kram tills vidare

Kommentarer
Postat av: Lena Igemo

Krya på dig Ida, Kram-Kram

2014-04-28 @ 07:01:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0