American pancakes

Morsning korsning kära läsare! Står i skrivande stund och steker american pancakes med blåbär och hallon till middag. Mmmmmm säger jag bara så gott det kommer bli. Yes... Har tidigare idag varit hemma från skolan pga magont, men när det väl gick över drog jag till gymmet och pumpade muskler. Andra gången på två dagar. Känner mig duktig, för att inte nämna stolt. Så nu går jag omkring med världens träningsvärk. Jobbigt, men ska man vara fin får man lida pin. Matchen igår (Bajen-GAIS)... Kaoz I'm telling you! De flesta av er har väl hört, sett eller läst om bajenfansens, både manifestation (Tomma läktare för lagets tomma ord), och ett fåtal av fansens attack mot bortaklacken (hur omoget och idiotiskt som helst), som förlängde matchen med trettion minuter. Jobbigt, men man fick tid till att spana in snygga killar, haha. Well that's it... Måste tillbaks till mina pankakor nu. Puss och Kram
 
Tjugo minuter senare... Ser gott ut, huh?! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0