The true happiness of autumn

Hej kära vänner och läsare! För första gången sen höstens början, har jag insett dess källa av lycka. Höstlovet. Jag har nu redan varit ledig i två hela dagar. Visst, jag erkänner... Jag längtar redan tillbaka till skolan, men guuuuud så skönt det är att vara fri. Dessutom väntar mycket kul under denna vecka av ledighet. HP-marathon under två dygn helt i trollkarlstema. Storfirande av två födelsedagsbarn på samma gång. Dessutom dagar då man vad som helst tkan hända. Vem vet, man kanske träffar sin livs kärlek... Eller så gör man bara det i sin egen fantasi. Anyway... Hoppas ni får en trevlig helg! Kram!  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0