Energisk tjej nyss hemkommen från jobb... Inte konstigt alls

Tjeeenare, tjeeenare! Oh yeah! Har precis kommit hem från jobbet... I know, ganska sent, men jag satt barnvakt. Mitt nya yrke, haha. Så nu är man lite rikare än vad man var imorse. Alltid lika trevligt. Känner lite att förra veckan var planeringsvecka, och denna vecka är mer göravecka. Ska agera barnvakt även på lördag, tänkte även klämma in några träningspass och lite shopping. Som sagt... Göravecka;) Annars fortsätter veckan som den brukar göra... Nej, nu ljuger jag kom jag på. Har ledigt torsdag-fredag, då det är utvecklingssamtalsdagar i skolan. Haha, får jag se till att göra ännu mer då. Men nu, eftersom det är sent och det är skoldag imorn, bör jag gå och lägga mig.  Det roliga är bara det att jag blev fett energisk nu helt plötsligt. Standard. Annyway(kände bara för att stava med två n:n, haha), så säger jag nu God natt till alla er kära läsare. Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0