What a day!

Hej på er! Fattar inte att man inte hinner (*host* orkar) blogga längre. Nej, men det känns som att man gör så sjukt mycket annat. Och om man inte har något att göra så har man ändå något att göra, haha. Som nu t.ex. då jag är HEEELT nerkärad i en ny serie. Teen wolf. Så sjukt bra, eller ja, den är helt enkelt så typisk mig. Haha. 
Anyway. Sitter på tuben nu påväg hem. Gjorde värsta missen att jag gick på Skarpnäcktåget istället för Farsta Strand och hamnade i Kärrtorp innan jag insåg mitt misstag. Haha. Har haft kortdag i skolan, följt av en väldigt stel lunch tillsammans med några klasskompisar(ingen från mitt vanliga gäng hade lektioner idag). Varav jag efter det gav mig av mot stan för att köpa ett par vantar jag tidigare sett. De var slut. När jag frågade expediten om de skulle få in fler svarade hon mig:"Nej, jag tror inte det. Det är ju snart vår." Whuuut!? Det är inte ens vinter än!!! Helt galet svar. Hur som helst är jag snart framme i Farsta. Kram på er alla och ha en fortsatt trevlig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0