Sick of being sick

Hej kära bloggläsare! Känner att jag alldrig tar mig tid till er längre... Har fullt schema hela tiden. I helgen t.ex... Gymnasiemässan. Hur ska jag sammanfatta dessa tre dagar. Fysiskt utmattande, då det bokstavligt talat kändes som att någon hade sandpapprat min hals, fyllt mitt huvud med deg och bytt ut mina fötter mot tegelstenar med blåmärken, haha. Men för övrigt var det huuuuuur kul som helst att stå och vara intensivt social tillsammans med ett gäng superhärliga människor som under dessa dagar har blivit mina vänner, samtidigt som man blir mer lärorik kring marknadsföring och ett gäng andra färdigheter. Så det var tre lyckade dagar kort sagt.
I lördags var jag ju även på bio och såg Catching fire. Så sjuuukt kul att se den äntligen!!! Men jag måste erkänna att jag inte direkt fick den där wow-känslan när jag såg den, eftersom jag läst boken, varav filmen var ovanligt tydligt baserad på den, så blev man inte direkt överraskad eller förvånad, bortsett från en del scener. Men den VAR bra! Det var den, kanske bara hade lite för höga förhoppningar : /  
 
Nu däremot sitte jag likt en zombie. Mitt huvud känns återigen som den är fylld med deg, likaså med övriga kroppen. Näsan är fylld med icke trevligt innehåll. Rösten är helt hes. Och mina ögon är nonstop irriterade och svider. Sov typ fyra timmar när jag kom hem ifrån skolan. Helt slut... efter en timmes skoldag. Tragiskt. Kommer antagligen stanna hemma imorn. Yay, slipper jag redovisning! Nej, skämta bara... Känner verkligen att jag måste ta en dag att bara ta det lugnt... Går på högvarv hela tiden, och man märker ju resultatet... Får sätta mig med min Mortal Instruments-bok & en kopp te och låtsas att jag befinner mig i NY och jagar demoner, haha. Det är verkligen det jag älskar med böcker(som jag älskar, haha). Hoppas ni iaf fortsätter leva livet med bra humör och positiv inställning. Hare bra! Kram
 
Två glada tjejor på Gymnasiemässan   PS. Ser ni mitt korta hår :O ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0