Taggisch som f***n ! ! !

OMG!!! Efter kvällens stora miss att Robin (årets sämsta bidrag) vann mello, blev jag ganska deppig. Men bara minuter senare... Eller jag kan börja med att säga Bajen bandy är i final och ska slåss om sm-guldet på Friends arena nu på söndag. När jag tidigare idag kollade efter biljetter så kostade de 700 spänn. Vilket jag, enligt pappa, skulle få betala själv:( ...Så efter det att mello var slut fick jag ett sms av Elin som sa att de sålde klackbiljetter för 250kr. Så hon och jag ska nu stå i klacken på Söndag. Dessutom, på söndag är det inte bara finaldag utan även Elins 18-årsdag. Så det blir fira på stort om de tar hem guldet. Så just nu är jag huuuur taggad som helst. Ni skulle bara veta... 
 
Det är VI som är HAMMARBY! ! !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0