I need to be strong. I need to smile to the world to let them know I will be fine.

Hej! känner mig en aning nere. Anlendning... Läs inlägget nedanför. Någon gång under ett år måste man få bryta ihop. Har inte gjort det än, så jag antar att det är dags nu. Vill inte hålla tillbalks tårarna, men vill däremot framana ett leende som visar världen att jag inte tänker låta detta lilla nederlag förstöra min kväll. Sitter just nu i detta ögonblick och funderar ut en plan hur jag ska göra denna kväll en anig roligare för mig själv. Och nej, denna plan innehåller inte att våldgästa någon annan fest. Tvärtom, skapa en egen för mig själv... På mitt sätt. Dvs. Hitta en hög punkt med fin utsikt. Ta med en cider, några filtar, tomtebloss+tändare, bok+ficklampa och kamera. Gå dit så att du är där ca en kvart innan tolvslaget. Slå dig ner så att du sitter bekvämt. Vänta tills magin tar form. Jo, ta även med mobil, så att du kan kolla klocka och ringa till dina närmsta vid tolvslaget. Detta kan nog bli en ganska awesome nyår iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0