Dan före dopparedan

Hej på er! Jullov. En väntad frihet för många. En oväntad, onödig paus för mig, haha. Det är sant, vill hellre gå i skolan än att ha lov. Anledningen är att jag inte har så mycket att göra nu under lovet, vilket kommer leda till att jag kommer spendera hela lovet inomhus framför någon bok, haha. 
Sitter precis på bussen påväg till Älvsjö för att låna den femte mortal instruments boken, hehe. Sen blir det in mot stan och leta efter den sista av julklapprna som jag ska köpa. Tänk att det är julafton imorn. Kan knappt förstå det. Har inte riktigt några julkänslor alls, tvivlar på att jag kommer att ha det imorn heller. Well, well. God jul på er alla tills vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0