Början av december...

Hey you guys! Pluggisen Ida här, sittandes framför min uppsats om global uppvärmning. Suuuperkul! Verkligen! Det ämne man hör det pratas om hela tiden. Det ämne som man borde kunna känna till varje detalj om vid det här laget, om hur hela den där processen funkar. Men, neeej då. Lika frustrerande varje gång man måste sitta och skriva och förklara. Blä för det. Men som vanligt sitter man sista kvällen innan inlämning, eller som i mitt fall, redovisning. Haha, standrad.
Annars... Nothing much. Hade mysigt pepparkaksbak igår med släkten. Eller ja, det var mest jag, Malin & Micke som bakade och hade en aning kul. Mysigt var det i alla fall. I lördags var det öppet hus. Också mysigt & kul. Satt och fikade med min lärare istället för att guida runt, haha. Chillare man kan vara ibland. 
Måste fortsätta en stund till innan jag kan gå och lägga mig, så får avsluta nu. Hej så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0