Andra Advent

Hej alla läsare! Söndag kväll... Vet inte direkt om det är något att sörja över. Jag menar, om man bortser från torsdagar, så har jag i princip skönaste rutinerna ever. Skolschema, fritidsaktiviteter, jobb etc. Så jag är bara tacksam över att kunna gå till skolan nu för tiden:) Hur som helst... Har varit en luuugn helg. Fredagsmys med hembakad pizza framför idol (Sverige har btw dålig hörsel och usel smak). Chillördag med mys framför tv, dator och framför allt min bok. Återigen chilldag, men har varit liiite mer aktiv idag än tidigare då jag åkte in till Söder för att kolla bajenboll (hehe) med Ebba & Leon. Härligt, härligt. Har nu i helgen även fått reda på att jag har mottagit ett stipendium. Whoop, Whoop! Så nu kan jag faktiskt boka min flygbiljett till Bangkok! Wihooo! Now stuff is getting real! Så livet rullar på...  Nu är det middagsdags, så jag måste dra. Ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh fan vad roligt! (Stipendiumet alltså) så glad för din skull!!! :)

2013-12-08 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0