A sunday to feel happy about

Hallojsan! Nu är jag hemma igen efter helgen. Släkttraffen var inte så tråkig som jag förväntade mig. Träffade några av mina sysslingar som jag aldrig sett förr, bla en kille vid namn Axel... supertrevlig, snygg-söt kille på 19 år. Vi två fick passa småtjejorna Moa och Meja(som också är mina sysslingar). Och ja, de flesta vet hur mycket jag älskar barn, så jag sa inte emot. Hur som helst hade jag supermysigt hela dagen:D Nu däremot, väntar en lugn sista skolvecka med endast en lite jobbig dag, dvs imorn då betygen sätts. Men skaplugga lite matte innan jag går och lägger mig, kanske läser lite hp, så får jag blogga lite mer imorn... Hare gött!

Tumblr_m174ctnepp1r2qmmro1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0