I´m freeeeeeeeeeeee!!!

Hejsan svejsan! Sorry för att man inte har varit så uppdaterad. Finns flera olika anledningar till det. But now I´m back. Ni kan här nedanför se inlägg som jag hade tänkt lägga ut men som aldrig blev av.

Nu till dagens inlägg... Hörni, nu när mamma kom hem så fick jag två goda nyheter i ett svep. Nyhet nr1... Jag kommer få ersättning(med andra ord cash:O) för att jag bröt armen... 1000:-!!! Så AWESOME! :D Nyhet nr2... OMG, kan inte fatta det här alltså... Jag är FRI från min Epilepsi!!!!!! OMG!!!!!! Så överlycklig som jag är just nu går nog inte att beskriva! Åååh!!! :D 

Ja, det var allt för stunden... Bloggar säkert mer ikväll♥

Tumblr_lypydlbbhr1qc0fo9o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Jasse

Vad superduper-awesome ju :D

2012-02-19 @ 19:22:50
URL: http://thepsychochick.tumblr.com/
Postat av: Anonym

Faaaaaaan va bra! Då väntar övningkörning va? ;) Du är bäst kusin! <3

2012-02-19 @ 21:32:22
URL: http://cantbringmedown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0