En av de dagar man bara vill komma bort från omvärlden

Hej ni! Är det bara jag eller blir man sjukt sugen på att anmäla sig sjuk och stanna hemma imorn eller?! Orkar bara inte! Vanligtvis så är torsdagar min längsta dag, men imorn har vi håltimme de två sista lektionerna, vilket lämnar mig en dag med ämnena matte, kemi, fysik och teknik. Dessutom... Är det någon som har sett hur bombat med snö det är ute. Kommer ta mig evigheter att ta mig till skolan imorn. Någon som förstår hur jag känner!? Inte min mamma i alla fall. Nej hon tycker att jag ska visa mig engagerad, men ibland har man de dagar då man bara vill tilbringa sittandes under ett täcke och inte bry sig om omvärlden. Frustration... Seriöst, orkar inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0