Love is what makes a house a home

Hallå där! Uppdateringen har varit snål denna vecka... jag vet. MEN, jag har en god anledning. Som jag sa tidigare i veckan så har skolan i princip kört över det som jag kallar min fritid. True story. Men, tack och looov så är allt det jobbiga med veckan över så nu väntar lite lathet inför helgen som kommer spenderas på landet. Det var nog det som jag ville lätta från mitt hjärta för tillfället.... oh, förutom... CEDERIC DOOOOG!!!... Det var så sooorgliiigt... Ja, jag har sett filmen innan, men det är värre när man läser boken. Buhuuu! :'( Nej, jag ska avsluta det här inlägget på gott humör såå... See ya my loves^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0