Dålig stil

Tja! Hörni, ni vet ju att jag förra veckan var på en jobbintervjuv på Enskede Värdshus som barnflicka under deras julbord. När jag väl hade intervjuven sa de att de skulle ringa till mig senare i veckan(förra veckan) för att berätta  om jag hade fått jobbet eller inte, och även om jag inte skulle fått det så skulle de ringt iaf. Om jag skulle fått jobbet så skulle jag börjat jobba imorn, men saken är bara den att de inte har hört av sig än, så jag ringde till dem och när de svarade så var "för upptagna" för att inte kunna prata men sa att jag skulle skicka ett mail, för att antagligen få svar direkt... Så jag skickade ett mail... för 6 timmar sen och har än inte fått något svar. Aah, vad jag blir irriterad. Dock har jag nog listat ut att jag inte kommer få jobbet:P Inge kul asså:(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0