CountDown

Tjeinare! Glömda att jag skulle bloggat i helgen... Men men... Sitter  för tillfället i skolan helt själv och skriver på en idrottsuppsats... samtidigt som jag chattar med Ludde. Kan ni fatta att han har bytt skola den jälelvn. Nu går han tydligen i samma klass som min barndomsvän Jasse;D HeHe fun;) Men jag måste fortsätta skriva, vill helst bli klar med den idag, så See ya♥ PS. Nu äre inte många dagar kvar:D

Dream. Love. Shop.   Dream. Love. Shop.

Dream. Love. Shop.   Dream. Love. Shop.

Dream. Love. Shop.   Dream. Love. Shop.

Dream. Love. Shop.   Dream. Love. Shop.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jasse

Oh ofta, hur känner d Ludde? Haha :O

2011-12-20 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0