Inne i stan

Tjäna! Ida efter skolan stack jag ensam in till stan för att köpa ett bälte från Gina tricot som inte fanns i Farstas butik. När jag ändå var inne i stan tänkte jag: Men vafasen, när man väl är inne i stan kan man lika gärna kolla in resten av butikerna. Så jag gick runt lite i de olika butikerna. Och när man gör det är ca sådär 90% att man hittar nåt mer man vill ha. Så jag hittade förstås en förtjusande kjol inne på Monki. Och när jag kollade in priset, 250:-, och sedan i plånboken... Men vafasen det saknades 20 spänn. Snacka om att man blir lite nere då. Men jag åker nog in i helgen och köper den istället;)
Åkte in för att köpa den ovanför(Vilket jag gjorde), Men nu ska jag även köpa den härunder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0