Because I'm Happyyy

Hejsan alla mina kära läsare! Blev ingen vår:/ Va tusan hände liksom? Meen jag är glad iaf, för i helgen hade jag en utav de bästa helgerna på lääänge... Har haft så sjuuukt kul och fått nya härliga kompisar och vänner. Är så glad över detta, ska ni veta, haha. Anyhow... I Måndags blev det att fira Elin som fyllde 19 med en lunch på Tacobar. Var också roligt, bortsett att jag kände hur det brände i plånboken då lunchen kostade 120 kr. (Måste tänka på min svaga studentekonomi :P) Dessutom så har mina skol- och helgdagar bytt plats. Har denna vecka gått i skola två dagar och varit ledig fem. Hehe. Så sitter nu och nästan njuter av att vara på lektion, eller kanske inte. Hur som så måste ja fokusera nu. Hörs senare ^_^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0