Time gives us the moments. We are the one who creates the memories.

Shit pommesfritt! Är det redan Fredag! Herre jesus! Det är ju första November! Jiiiisses vad tiden går snabbt!
Att höstlovet har gått så fort kan jag bara inte förstå. Visst jag har varit konstant upptagen med massvis av kul som jag inte kan beskriva hur sjuukt kul det egentligen har varit. Ta HP-marathonet som exempel. Man måste ha varit där för att förstå den lyckan. Men om jag gere er en bild kanske ni läsare förstår. OM MAN INTE ÄR SÅ INVOLVERAD I HARRY POTTER KAN DU LÄSA VIDARE., HAHA
 
Vi hade pyntat alla lokalerna vi skulle vara i med uggleballonger, HP-tavlor(tex Missnöjda Myrtle på toaletten, haha) och elevhemsbanderoller. Vi hade fixat HP-inpirerad mat, som tex våran egengjorda pumpajuice, som var supergod. Alla var utklädda och hade varsin stav, hatt och pin från det elevhem de hade blivit tilldelade. Sen under filmerna, haha... Det är nu det roliga händer. När de i filmen slängde/övade på trollformler, tog alla tittande upp sina trollstavar, och sa trollformeln tillsammans som riktiga Potterheads, haha. Dessutom kunde vi inte sluta dra torra ordvitsar och HP-skämt. Det var toppen att "geekieghet", haha, så AWESOME!
 
Och vi går vidare, haha. I onsdags var det cityhäng med kusinvitamin. Supermysigt och superkul, som alltid:) Kvällen. Ja, vad säger man om den? PARTY kanske är ett bra ordval. Fest fram till halv tre då jag satte mig i Ariellas soffa och somnade, haha. Igår var det hemgång och biljettköp av CATCHING FIRE som gällde. Woop Woop säger jag bara. Blir att se den med Jossan, Isabelle och Petra. Ska bli så awesome!
 
Japp, det var mitt lov- än så länge. Ikväll bär det antagligen av till kyrkogårdar för tysta stunder av minnen, om man säger så, då det är All Helgona-helgen. Well, ska fortsätta städa mitt rum nu innan mamma kommer ner och blir sur för att jag sitter här framfördatorn. Kram på er alla. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0