Sommarchill ute på landet

Hi babes! Har lagt upp en och en annan biild nu från den senaste veckan, som ni kanske ser. Men jag måste bara säga, att när jag fick inte bara träffa, utan även ta kort med Alexander Skarsgård... Jag förstår verkligen alla galna jb- eller 1D-fans som blir helt hysteriska när de ser sin idol/idoler. Jag gled liksom bara in i en drömvärlad av eufori och ren lycka. 
Okej vidare nu då, haha. Är på landet och helt enkelt bara chillar galet. Fredde har sin kompis Kevin här över helgen så vi ska väl hitta på lite kul nu när han är här. Imorn t.ex. blir det säkert att åka båt. Yay! Men i princip så har vi flyttat ut hit för sommaren, så kommer mest hänga med kompisar och familj här ute de kommande veckorna. Det kommer bli chill ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0