Now. I'm FREEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Hey all! Sommarlov! ÄNTLIGEN! Kan forfarande inte fatta det. Hade en awesome dag igår. Först avslutning med skolan i Rålis. Sen blev det upptäcksfärd med Elin, då hon visade mig stadens fina platser som jag aldrig förut varit på, typ Stora Essingen. Sen var det studentmottagning för min kära barndomsvän Hampus. Så igår var det bara sommarglädje och "live in the moment-stunder... Haha. 
Idag däremot är det tråkigt väder och prova-på-jobb som gäller. Yes, jag har fått ett jobb. Fast, inte över sommaren... Såhär ligger det till. Jag är känd i mitt kvarter för att vara barnvänlig och gillar att hänga med ungarna som leker på gatan. Så, jag har fått ett jobb att i höst få hämta några grannars barn ofrån dagis och sedan passa dem tills deras föräldrar kommer hem. Idag, ska jag få göra det, fast med deras mamma så att jag får lära mig rutinen lite. Så ska snart dra. 
Ja, det var allt för nu. Lägger upp bilder senare ikväll. Hej så länge!
 
Sommarglad tjej, haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0