Midsommardagen

Hi you guys! Glad midsommar (i efterskott, hehe)! Har haft tre totallyckade och helt underbara dagar med gänget här ute på Saltarö. Vi har haft supermycket skoj och ätit supermycket mat (kanske lite för mycket), sett till att papsi har hållt sig lugn och bara njutit. Precis som det ska vara. Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder, då jag sitter vid fel dator om man säger så. Men det kommer komma upp på bloggen så snart som möjligt.
Och med en lyckad start på sommaren för min del vill jag bara önska er läsare en härlig sommar! Jag kommer ju blogga men det kan va lite glest med inlägg nu under sommaren. Men ja hoppas ni läser den endå. Kram på er alla! Som sagt... Trevlig sommar!
 
Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0