Sommaren flyter på...

Hey babes! Oh yeah! Master of the house, det är jag det. Jupps. Resten av la familia är inne i stan och jag bara slappar galet här ute på landet. Har precis kommit hem från ett dopp nere vid badet med Katarina, hennes mamma och två av hennes vänner. Har precis satt igång med maten. Ikväll blir det egengjord pizza, så just nu håller degen på att jäsa. Kommer säkert bli supergott. 
Hörni, jag har många bilder att visa för er från i Lördags då vi var på Skörgårdsfestivalen... Men min mac har inget internet och den här(jag bloggar från min gamla hp) går inte att föra över bilderna till. Suck :/ Men, men... 
Men hörni... Livet flyter på som det ska en skön sonmar som denna, så jag har inget att klaga på;) Ni får alla ha en fortsatt härlig sommar. Kram tills vidare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0