Tack för denna helg, bara fem dagar kvar tills nästa.

Hi guys! Har haft en underbar helg! Igår var jag ju och såg Hampus spela en av huvudrollerna i Fame som hans gymnasium kör på Maximteatern. Rekomenderar starkt att ni ser nån av de sista föreställningarna... Om ni får tag på biljetter dvs. Nej men han var skitbra rent ut sagt. Broadway nästa! Attropå rekomendation... Såg precis klart filmen Perks of being a wallflower. SÅ BRA!!! Har väntat i vad som känns ett år, i förhoppningar om att de skulle visa den på bio. Men ne-e då! Så jag bestämde mig för att se den via internet istället. Men om den skulle gått på bio hade pengarna varit sååå värt det. Så sjukt bra typisk-jag-film, haha. Men seröst! Älskar skådespelarna! Älskar handlingen! Älskar allt(!), haha. Men nu ska jag ta och sussa, har sjukt lång sovmorgon imorn så det gör inget att jag är uppe sent, men ändå;) God natt på er alla, hoppas er helg har varit lika bra som min!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0