Snö

Hey! Asså ni ska veta vilken najs dag jag har haft idag! Det började med att vi skulle ha arkitektur-lektionen på skinnarviksberget ( ett berg på söder för er som inte vet ) för att reka inför ett kommande projekt. När jag kommer dit är halva klassen där, men ingen lärare. Så vi väntar i ca 20 min ( jag ska nämna att det var iskallt )... Efter 20 minuter bestämde vi ( jag, Elin T., Guissela, Emma, Sanna och Ariella ) att gå hem till Emma för att fika just för att hon bor precis där. När vi väl kommer hem till henne visar det sig att vi har fått ett mail via schoolsoft att lektionen tydligen var inställd. Så vi chillar lite där hos Emma, dricker varm choklad kollar Charlies Angels. Och då kom vi att tänka på att vi skulle kunna göra tekniken hos Emma om vi fick av Oscar(min lärare). Det var det! Sen ringde min idrottslärare och sa att man inte behövde gå på idrotten. Så jag spenderade i princip hela dagen hemma hos Emma och bara chillade med tjejerna! Fett najs det var!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0