Blä för mycket skolarbete

Hej, hej! Sitter nu här igen i min alltid lika sköna säng och jobbar med min historiska tidslinje som ska in imorn. Har tidigare under kvällen varit inne i stan med kyrkan på ledarutbildning. Efter en ganska seg vistelse på museum, drog vi och fikade vilket jag ansåg var snäppet roligare, haha. Men nu sitter jag iaf här med plugg upp över öronen och har lovat mig själv att verkligen göra det här nu. Med andra ord, inget facebook, inget posh24, osv. Med undantag för bloggen, hehe;D Men ska ta och fortsätta, så att jag inte behöver stanna uppe hela natten. Ciao!
 
Känner ungefär som på bilden, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0