Sjukt snygg, haha

Morning folks! Jisses vad jag sov gott inatt. Hela 12 timmar sov jag. Kanske beror det på att seglingen verkligen tog på krafterna, fysiskt. Och det efter en tuff skol vecka så förstår man nog att jag vara gaaanska trött. Dessutom så har min hals gått från rethosta till knivar varje gång man säger nåt. Usch. Men jag har annars haft det jätteroligt under helgen. Superroligt sällskap och massa intressanta nya saker man har lärt sig. Så, det var absolut awesome! Ska börja dra mig mot skolan snart. Börjar ju sent idag, så har haft en lååång sovmorgon, behövdes.Nej, måste dra, see ya!
 
Haha, snygging man är alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0