The life is not about finding yourself, it´s about creating yourself

Tja! Först och främst vill jag bara gratta Elli till hennes examen. Var ju både på hennes utspring och studentmotagning idag. Superkul! Ligger för tillfället i sängen framför datan(är ni fövånade!?) och håller på att somna. Ska ha prov i kemi imorn, och om det är något ämne jag känner att jag kan plugga till hur mycket som helst och ändå få F så är det i just kemi. Jag menar, när(!) i sitt liv behöver man veta hur många molekyler det finns i ett viss ämne? Typ aldrig! Så tror ni jag har pluggat? Svar nej! Tror heller inte jag är ensam. Hur som helst så ska jag ta och avsluta innan mina fina ögon längre vägras att öppnas. God Natt!

 

Haha, lycka till i livet Elli! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0