En text till en sann vän♥

Ibland har man såna dagar då man verkligen är glad att ha en vän som är där för en. Idag var en sån dag för mig. Elus, även fast jag kom till skolan halvt illamående och på dåligt humör så fick du mig att skratta och vara glad. Det är en sån talang en vän ska ha. Du gör min dag, varje dag ska du veta. Jag är tacksam för att jag har dig vid min sida. Du är en sann vän. Ville bara att du skulle veta det;D♥

Haha, typ enda bilden jag hittade på oss två utan att den ena gör någon konstig min♥


Kommentarer
Postat av: Elus

Åh Idus gullhöna!

Tack detsamma! Gud vad glad jag blev!

Du är en så himla fin vän!

Kramisar :*



(åh vad snygg bild.. Jag ser fett gammal ut, hej mormor! haha)

2012-05-31 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0