Going here feels like going back in time

Hej alla! Sorry att man inte har bloggat de senaste dagarna, kunde inte föra över mina bilder från midsommar så det blev att jag inte bloggade. Just nu är jag på landet...själv;) Så himla skönt, nu känner jag verkligen att jag verkligen har sommarlov, en skön härlig känsla. Får dessutom hela tiden tillbaka-i-tiden glimtar nu när jag är här. Min barndomsvän Katarina var här i tisdags och sov över och jisses vad vi pratade gammla minnen. Mysigt det var. Nä, nu ska jag börja fixa middag. Revbenspjäll med potatis och rotfrukter står på menyn. Mums!
 
Här kör vi på ledig klädsel

Kommentarer
Postat av: Jasse

Aaah, alltså är du helt ensam? Hur stort är huset? Jag menar, tänk om det kommer en galen mördare eller något... Ha, det är typ det enda som jag skulle tänka på hela tiden om jag var ensam i ett hus på landet. Hoppas att du har ett awesome sommarlov btw :D

2012-06-28 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0