Dötrist helg väntar...

Halli hallå allesammans! Jahapp, årets andra och sista student att fira har idag tagit studenten. Jag snackar ju förstås om min kusin Marcus. Stort grattis kusin-vitamin!!! Jahapp... Vad händer i helgen då. Jag ska med company på en urtråkig släktträff i katerineholm, där jag kanner max 4 pers... Döööötrist... Det kommer vara jag i ett hörn med min hp-bok upptryckt mot näsan. Åååh, ångest! Och detr blir ju inte bättre av att typ alla min vänner slutade skolan typ idag eller på måndag, så kommer vi från dcc som går ända tills nästa fredag. Psykos!!! Nej nu måste jag packa min bag inför imorn... Ha en skön helg alla... Det kommer inte jag ha:(

Jag och Malin från Ellis studentdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0