Internet, älskade internet

Åååååååh så slönt det är att vara hemma igen. Har haft det sååååååååååå roligt i Töreboda där vi(min familj) bodde hos fam Radinger och var på bla. Törebodafestivalen(med andra ord, Norlie & KKV, Maggio och Hoffmaestro) och riddarveckan i Hova. Såååå mycket kul. Har även badat med Takida och två olika ormar, passat Sigge, ätit gott och gjort såååå mycket mer. Kort sagt har det varit toppen hela veckan jag varit där. Det enda negativa var att vi inte kunde åka till skara sommarland pga det dåliga vädret. Men nu är jag hemma och bara lata mig framför min själsfrände, datorn♥
 
5873123847_c528a00272_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0