We are young

Hej alla sötnosar till läsare! Denna helg har varit en bussie helg för mig. I fredags kom Sigge och Maya hit för att sova över under min uppsyn(kort sagt, jag var barnvakt). Det var kul, antar jag... Istället för att jag var bossen så bossade Sigge runt istället(som vanligt, haha).
 
Sen igår, lördag, skjutsade jag och pappa hem dem, åkte hem igen för att ladda bilen med packning och bar sedan av mot Sandviken för att fira att min vän Hampus fyllt 18. Träffade några av hans vänner och så... Haha, vilket party det blev sen... Först hände lite allt möjligt under dan som snabbt blev kväll. Vi ungdommar tog båten och åkte på en liten tripp med hög musik och vacker utsikt. Tråkig som man är gick jag och la mig först av alla, vilket resulterade till att jag missade allt roliga, som jag istället fick höra om på morgonen. Så idag har vi mest chillat... Fick åka vattenskoter. Superkul, fast det enda jag tänkte på var att försöka att inte ramla av, haha. 
 
Ja, en rolig sista helg helt enkelt nu innan skolan börjar på Tisdag. Imorn får bli en sista chilldag för mig. Men nu ska jag kolla nån film och sen sussa. God natt på er♥
 
35114072064837216_hra23qw1_f_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0