Live for today, dream for tomorrow

Hej på er! Först och främst vill jag bara säga att det är läskigt att sitta hemma när åskan låter som en jordbävning. Gårdagen då. Jobbade ju, och det var faktiskt superkul. Smugglade in mamma på festen och överaskade alla, haha(hon har varit i Malmö och skulle därför inte komma). Men eftersom det blev sent hem, så känner jag mig ganska seg idag. Sitter nu här med min sköna filt runt kroppen och myser, medans jag lyssnar på åskan. Och där kom en högljudd en:o Well, tänkte kolla nån film nu hare gött... PS, känner medlidande för Elus som står ute och joddar i det här vädret. Ciao!
 
Tumblr_m9bomgbwlk1qkx1hzo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0