Ute på vischan

Hej Hopp! Hörni, det har helt passerat mitt minna att skriva att jag har klippt håret. Yes, så nu är det kanske 7-8 cm kortare eller nåt sånt. Hur som helst. Är på landet, och bringar tiden mestadels åt min egna lilla stuga. Imorn är det ju valborg som för de flesta innebär ledigt. Men inte för oss mäniskor som går på DCC nej. Nej, vi måste gå i skolan. Döööö säger jag bara. Upp i ottan imorn för att ta bussen härifrån då. fast ska igentligen inte klaga, en av mina klass kompisar bor här ute, så han iprincip pendlar varje dag. Typ. Well, ska snart sussa. Kanske kollar nån film innan. Hur som helst god natt^^

Sk*tsnygg man blev på detta foto då, not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0