R.I.P. Fanny♥

De flesta av er har säkert hört eller läst om den 15-åriga flickan som dog i en bilolycka på Ekerö natten till igår, måndag. Denna flicka hette Fanny Karlsson. Jag kände henne inte så väl, men hon var en av mina ledarkamrater i kyrkan. Jag fick beskedet idag när jag idag kom till kyrkan för att som vanligt hänga i ungdomsgruppen. Jag fick en chock. Min första tanke var Ingen ska behöva gå bort i så tidig ålder på ett sånt sätt. Det här är fel. Och det är just vad det är. Fel. Tänk att den tjejen som jag skrattade tillsammans med under vårat ledarläger för ett halvår sen nu inte längre finns på jorden. Det är en sorglig tanke. Jag hoppas att du, Fanny, får det bra uppe i himlen. Vila i frid♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0